“Super mooie fles. Heel erg blij mee en ik vind de print prachtig.”
“Een zeer mooie fles met zachte tinten, goed voor de dag rustig te beginnen”
“Prachtige fles, blij mee!”
“Zeer mooie fles. Ik ben er blij mee!”
“Gewoon prachtig! Drinkt lekker”
“Super blij met mijn flair transparant fles. Gebruik hem dagelijks en heel tevreden over!”
“Mijn 1e was kapot gevallen.
Maar thuis staat deze altijd gevuld”