“Heel erg goed! Maar de dop is van hout dus delicater.”
“ze hebben supper mooie flessen ( hier al veel complementen op gekregen).”
“Mooie fles met prachtige decoratie. Stevig.”
“Super handig. Oogt mooi.”
“Ben superblij met mijn drinkfles, blijft ook heerlijk koud met de hoes eromheen”
“Mooi vormgegeven fles, ideaal voor de zomer en uitnodigend om water te drinken.”