“Deze gratis erbij gekregen, maar nog niet gebruikt. Ik had iet door dat deze niet past op de standaard fles, maar alleen op de thee-flessen en op de ieuwe multi-purpose flessen. M'n thee-fles gebruik ik momenteel ook echt alleen voor thee, dus dan vind ik de originele dop fijner, maar zal deze vast in de zomer gebruiken.”
“Zeer fijne dop om inplaats van uit te drinken schenkt deze dop zeker ook lekker weg als je je drinken in een glas wil doen. Het draag gedeelte van de dop is ook echt ideaal!”
“Ik had geen rekening gehouden met het feit dat deze spout lid gemaakt is voor flessen met een brede opening, maar het is wel een kwaliteitsvol product”