“Een fijne dop om te schenken. Minder fijn als je hier direct uit drinkt vanwege de opening die rondom zit.”
“Heel handig om uit te drinken. Vaatwasbestendig is een absolute plus!”
“Yes hij past heel blij mee”
“Past helaas niet op de flessen die wij hebben, toch maar eens kijken voor een andere fles.”
“Hele fijne dop met name als je ijsklontjes in je fles doet, hij drinkt ook echt heel lekker!”
“ik heb nog niks ontvangen”
“Dit is de fijnste dop ever. Zou niet meer anders willen. Drinkt super fijn en makkelijk mee te nemen.”