“Drinkt heel fijn! Alsof je gewoon uit een beker drinkt. Ook goed te gebruiken voor thee. Ook goed schoon te maken.”
“Mooie kleur, fijne dop bij de fles!”
“Ideale dop voor de koffie onderweg.”
“Kwalitatief goed en past op de thermobottles”
“Fijne drinkdop voor warme drinken (microtea)”
“Fijn om deze dop erbij te hebben tijdens activiteiten.”
“Heel gemakkelijk om van mijn fles uit te gieten in een glas”