“het glas is mooi en sterk, ligt goed in de hand. Alleen de dop raakt makkelijk los, en met een beetje kracht trek je deze zo over de schroefdraad heen.”
“Super fijne drinkfles! Door de grote van het gat drinkt het heel makkelijk. Fijner als uit een normaal glas waardoor ik in kortere tijd veel water binnenkrijg.”