“Heel handig in gebruik, drink nu meer water met de drops.”
“Lekt niet, blijft lang koel, drinkt heel fijn! Maakt het heel makkelijk om 3 liter te drinken op een dag!”
“Fijn in gebruik en van goede kwaliteit.”
“Hij is wel echt heel groot, maar best nog licht voor het formaat.”
“Super beker, grote inhoud, genoeg voor 1 dag. Mooi kleurtje het groen . Gewoon een zalig thermosbeker”