“Lekker kleurtje / TOP / maar dan... ik ben links handig ... ik ben nu verplicht mijn beker in mijn rechterhand te nemen, want onnatuurlijk aanvoelt / neem je de beker in uw linkerhand, dan staat het rietjes bovenaan en kan je niet drinken.
Ik hoop dat er een aangepast dekseltje is voor linkshandige. De drinkbeker kost zeker genoeg.
Ik hoop dat jullie contakt met mij opnemen, en een aanpassing kunnen aanbieden.”
“Wat een gave knal kleur is dit ben er zo blij mee gekregen op de huishoudbeurs bij een actie drinken blijft wel 2 dagen lekker koud echt een aanrader”
“Ik had al een lime groene en nu deze knal roze super stoere drink beker, ik doe er wat ijsklontjes in en mijn water blijft heerlijk koud!
Het geïntegreerde rietje is echt superfijn, inklappen en meenemen zonder te lekken!”