“Ik kreeg deze fles cadeau & heb hem na ontvangst alle dagen in gebruik gehad. Is precies wat je er van mag verwachten. Goed formaat en degelijk.”
“Zo mooi, ik vond het jammer dat hij alleen in de winkels te koop was.
Gelukkig moest ik voor mijn werk naar Utrecht en kon ik daar de laatste kopen.”
“Prachtige fles. Heel blij mee. En super dat er een deel naar het goede doel gaat”
“Very Beautiful bottle ;)”