“Leuk dat het zo een grote opening heeft. Hiermee is het makkelijk te vullen en te spoelen. Daarnaast is het ook leuk dat je er allerhande doppen op kan plaatsen. Belangrijk is wel dat als je microdrinks gebruikt je de binnenkant zeer goed poetst. Er durven namelijk zaken aan de binnenkant van de fles te plakken, die moeilijk binnen handbereik zijn.”