“Heel tevreden mee, zeker ook met de warme dagen, het koude water blijft heel lang koud. Geweldig als je op uitstap gaat, zeker met kinderen! Er gaan zeker nog flessen in onze collectie komen!”
“Zeer tevreden van het product, mijn enige probleem ermee is dat ik had gedacht het product wat steviger ging zijn. Het is een maal van mijn nachtkastje gevallen, waardoor de dop niet meer bruikbaar werd. De hefboom om de dop te openen is afgebroken. Ongeluk of een niet zo stevig product, of allebij. Wie zal het zeggen”
“Super fijne fles. Prettig schoon te houden ook vanwege de brede opening. Ik ken deze flessen al langer en heb deze keer een literfles gekocht met een mooie actie 1+1 gratis.”