“De flessen zien er leuk uit en het drinken blijft lekker fris tijdens de warme dagen.”
“Er blij met deze goodie, jammer dat na 1x gebruik de coating al los laat.”
“Kwalitatief lijkt hij anders dan de andere flessen die wij hebben. Wel fantastische kleuren!”
“De fles ziet er niet alleen goed uit, hij is ook super makkelijk te gebruiken. Je dank blijft lekker fris.”
“De verf bladert af vanaf de eerste keer afwas met de hand, dus nog voor eerste gebruik. Zonde van de mooie fles.”