“Erg klein gegraveerd, zonder leesbril kon ik het niet goed zien. Maar wel goed gedaan.”
“Leuk dat mijn naam op de fles staat.”
“Het is gewoon leuk dat mijn naam op de beker staat”
“Zeer tevreden,
Levering duurde langer als voorspeld maar buiten dat super service!
Gravering is klein maar wel zeer proper afgewerkt”
“Zeer mooi, maar voor deze prijs mocht het wel wat groter zijn!”
“Het duurde langer dan verwacht maar heel mooi ingegraveerd!”