“De smaak is exact zoals je zou verwachten: heel erg lekker en verfrissend.”
“Heerlijk en verfrissend. Dit is mijn favoriete waterdrop smaak!”
“In 1 woord: Heerlijk! Vooral met ijsblokjes in de steel blijft de ice tea uren koud.”
“Lekkere verfrissende smaak”
“Smaakt beter dan de A merken icetea...ijskoud het lekkerst”