“Voor mij persoonlijk de beste !!!”
“Favorietje van de jeugd in huis”
“Ik heb de ice tea lemon en de smaak van ice tea zit er lekker in. Veel gezonder dan de 'echte' ice tea maar wel dezelfde smaak”
“Heerlijk fruitig frisse smaak”
“Lekker als je van gewone ice tea houd”