“Gewoon lekker en lost zoals de rest snel op”
“Net als de gewone ice thee maar dan lekkerder”
“Valt mij helaas een beetje tegen”
“Heel lekker en proeft echt naar ice tea!”
“Onze favo zomersmaak!! Heerlijk, ijsklontje, schijfje citroen en niks meer aan doen”
“Heeeerlijk...dat is alles wat ik te zeggen heb.”