“De lekkerste smaak van allemaal.”
“Heel lekker, heeft echt de smaak van ice tea; is niet te zoet. Een toppertje!”
“Lekkere smaak maar ik zou het fijner vinden moest er geen sucralose inzitten.”
“Lekker Fris. Citroensmaak komt er mooi door.”
“Bestelling is NIET binnen gekomen en geld nig steeds niet retour!”