“Grootste rommel die ik ooit dronk , geldverspilling kreeg er zelfs last van aan de maag.”
“Gewoon lekker, sterk (1 op 500cl) of minder sterk (1 op 700) beide lekker.”
“Zeer lekker van smaak. Nu al in de winter, in de zomer gaat hij zeker mijn favorietje zijn.”
“We hebben de nieuwe smaak ice tea PEACH geprobeerd en we waren zeer tevreden. Het is een enorm verfrissende smaak.”