“Mijn favoriet! Smaakt zoals de naam zegt.”
“Onze favoriete icetea smaak! Mijn kinderen zijn er net als ik dol op. Zomer of winter hij blijft heerlijk”
“Kleinkinderen zijn er dol op”
“Super lekker smaakje ben er helemaal fan van tot nu toe mijn favoriet”
“Heel erg lekker! En makkelijker meenemen dan een heel pak icetea voor onderweg”
“Onwijs lekker van smaak! Echt een dikke aanrader voor wie gek is op ice tea zeker de moeite waard.”
“Vind de smaak super goed en dus al meerdere keren besteld. 1 van mijn favorieten. Heeft ook geen bitteren nasmaak.”