“Had het niet gedacht dat deze zo lekker ging zijn, maar is heel lekker! Ik zie al uit naar de zomer om er dan nog wat ijsblokjes bij te kappen.”
“voor mij meer een zomerdrank, maar wel lekker”
“Erg lekker! En makkelijk mee te nemen die drops.”
“Jet was op het begin eerst even wennen maar materdat ik meerdere drops had genomen wen je er wel aan ik vind hem heerlijk”
“Heerlijke thee, iets te zoet”
“Deze smaak is echt heerlijk! Ik proef nauwelijks het verschil met de echte ice tea black peach! Deze staat opnieuw in mijn volgend bestellijstje!”