“Voor het eerst uitgeprobeerd, erg lekker!
Fijn een ice tea zonder suiker.”
“Een heerlijke ijstea. Zou hem het hele jaar door kunnen drinken!”
“Heerlijk! echt een fantastische smaak die je moet proberen.”
“Ik ben positief verrast door de zoete smaak van ICE TEA PEACH, waardoor ik dit artikel voor de tweede keer heb besteld.”
“Lekkere smaak. Goed om met de warme dagen te drinken, beter dan gewone ice tea”