“Een van mijn favoriete smaakjes! Ik hoop dat deze in het assortiment blijft.”
“heerlijk fris. niet te zoet”
“Lekker van smaak je proeft een vleugje zoete appel”
“Lekkere variant, je proeft echt de appelsmaak en het heeft zelfs dezelfde kleur. IJskoud vind ik deze het lekkerst.”
“Lekker. Net appelsap. Ook met prik lekker!”