“Ik bestelde bijna twee weken geleden maar heb nog steeds niets ontvangen.
Ik kan dus nog niet beoordelen wat ik van Waterdrop vind…”
“De nieuwe smaak proeft voor mij niet als nieuw. Verder een prima smaak hoor”
“Mijn bestelling niet eens aangekregen”
“ik heb nog geen bestelling ontvangen!!!!! dat duurt nu al 1 maand!!!!!!!!!!!!!!!!!”