“Al van dag 1 eentje die niet mag ontbreken!”
“Ik vind de smaak niet de beste, maar soms is hij wel lekker :)”
“Vind het echt niet lekker maar dat zal persoonlijk zijn.”
“Je lijkt echt je energie te herwinnen. Het drinkt zo vlotjes dat je snel een hele fles ophebt. Lekker en extra energie, top!”