“Echt een aanrader voor de cola drinkers”
“Absoluut mijn favoriet. Ik was verslaafd aan de ongezonde cola en nu ik deze smaak heb geprobeerd raak ik geen suikerhoudende cola meer aan.”
“Totaal geen smaakt van cola”
“Voor mij te zoet, maar onze dochter en kleinkinderen vinden het heerlijk!”
“De smaak is anders dan gewone cola, maar moet zeker niet onderdoen.
Ik vind hem het lekkerst met bruiswater.”
“Er zit een cola smaak aan. Maar daar is het ook mee gezegd. Cola zonder prik. Echt smerig.”
“Komt totaal niet in de buurt van cola. Zit een vanille achtige nasmaak in die overheerst. Spijt van mijn aankoop!”