“super lekker, verfrissend en heerlijk tegen de dorst.”
“Super lekker! Maar mag iets minder zoet zijn.”
“Wat een heerlijke smaak. Echt 1 van mijn nieuwe favoriete smaken.”
“Goed, maar ik hou niet zo van de doordringende smaak van peer”
“Hele lekkere frisse smaak!
Zeker een aanrader om ijskoud te drinken in de warme zomermaanden”