“Deze vind ik niet zo lekker. De smaak peer sprak mij wel aan alleen vind ik het persoonlijk een beetje chemisch smaken.”
“Ik ben weer super blij met de nieuwe smaken .
Drink het elke dag en neem het ook mee naar mijn werk .
En ik zal weer bestellen zodra ze op zijn”
“Lekkere nieuwe smaak, goede combinatie. Peer alleen zou ook goed zijn.”
“Hoopte op meer peer smaak omdat er al appel is maar de appel is iets te overheersend. Verder is hij heel lekker”
“Nieuwe smaak, Nieuwe kans! Dit is hopenlijk een blijvertje, peer had iets meer aanwezig mogen zijn”