“lekkere smaak en vooral met ijsblokjes er bij”
“Hier maak je de lekkerste combinaties mee.”
“Favoriet! Heerlijk, fris en fruitig! Ik bestel het steeds weer opnieuw. Ook de favoriet van mijn kinderen.”
“Hele lekkere smaak. 1 van mijn top favorieten”
“Is echt wel heel lekker”
“Lekker volledig mijn smaak”