Login
Start Free Trial Ben je een bedrijf Klik hier

Microenergy (POS) Reviews

4.4 sterren 14 Reviews
Shiro is voor mij de lekkerste smaak van de microenergy's.
behulpzaam Verslag doen van
01.04.2024
Author didn't leave any comments.
behulpzaam Verslag doen van
18.11.2023
Author didn't leave any comments.
behulpzaam Verslag doen van
03.10.2023
Author didn't leave any comments.
behulpzaam Verslag doen van
25.09.2023
Ik twijfelde eerst even, vanwege de cafeïne. Maar valt niet tegen. Vooral als ik een dipje krijg op het werk of ik moet nog even, dan heeft het wel een kleine opkikkertje.
behulpzaam Verslag doen van
17.09.2023
Mijn nummer 1 van de microenergy. De kersensmaak is gewoon zalig!
behulpzaam Verslag doen van
15.09.2023