“Deze smaak zou een permanente moeten zijn! Heel erg aan te raden!”
“Supper lekker, smaak van Ananas sterk aanwezig”
“Sky in de ochtend, middags of in de avond het kan allemaal”
“De SKY is niet mijn favoriete smaak. Ondanks dat blijft het toch een lekkere keuze.”
“SUPER, aanrader. hoop dat hij vast in het assortiment komt!”