“Dit is een super smaak! Mijn man houdt hier ontzettend van. Een dikke aanrader en blij dat deze in het assortiment blijft.”
“Heerlijke smaak. Zeer verrassend”
“momenteel kan ik daar nog niks over zeggen”
“Hele lekkere, vrij zoete smaak. In de zomer is hij denk ik nog lekkerder.”
“Ja wat moet er van zeggen gewoon proberen en je wil niet anders meer”
“Mijn persoonlijke favoriet, ik had het gekocht toen het limited edition was en was al bang toen hij weg ging, gelukkig nu terug :))”