“Zeer lekker en fris van smaak vooral in een glas met ijsblokjes”
“Voor een balansmomentje.”
“Lekkere smaakt. Had in 1 dicht doosje 1 dropje zitten die verkleurd was en bleek dat de folie kapot was. Gemaild netjes opgelost”
“Lekker fris, ideaal met dit warme weer”