“De smaak is niet uitgesproken genoeg, mocht sterker zijn”
“Mijn man gebruikt deze graag voor het sporten. Lekker en fris”
“Heerlijk drankje na een stevige sportsessie.”
“Ook deze smaakt lekkerder op een liter water.
Maar dat kan helemaal aan mij liggen”
“Lekkere smaak en verfrissend”
“Heel tevreden van deze aankoop. Is heel lekker en verfrissend.
Ondertussen in de winkel nog andere smaken bijgekocht.”