“idem lekker ,en weinig afval”
“Ik drink graag munt thee, dus deze smaak is een goede combinatie. Lekker in koud water, is een goede dorstlesser bij warm weer.”
“Hij is zeker prima te doen, lekker fris van de munt. Alleen weet ik niet of dit mijn smaak is.”
“Frisse smaak, heel lekker”