“Leuk zomaar gratis bij bestelling ook heerlijke smaak”
“Is lekker maar niets voor mij.”
“Smaakt kunstmatig. Koop ik zeker niet opnieuw.”
“Mijn favoriete ricola smaak”
“Smaakt chemischer dan cola maar minder chemisch dan de rest”
“Absolute favoriet! Hopelijk blijft deze nog lang in het assortiment”