“Prima smaak, lekker als afwisseling.”
“Prima smaak, heeft gelukkig niet de heftigheid van de snoepjes, maar een vleugje ervan.”
“Goed voor als je een verkoudheid hebt”
“Alle smaken zijn geweldig”
“Mijn favoriet van de Ricola smaken!
Ik hoop dat ze allemaal in het assortiment blijven.”
“Verbena is toch niet echt mijn smaak”
“Lekker en gezond, snap de naam ricola.”