“Echt een nieuwe favoriet! Lekker subtiele zoete smaak.”
“Aangename nieuwe smaak, de peer zou er van mij nog wat meer door mogen komen maar bevalt me goed, zeker bij warm weer.”
“De lekkerste smaak tot hiertoe. Verfrissend, zoet en niet chemisch van smaak. Heerlijk!”
“Heerlijk, smaakt naar perenijsjes maar dan minder zoet. Helemaal top!”
“Favourite flavour so far, delicious! So glad it comes in a trio pack”
“Superlekker deze smaak! Al meerdere malen besteld, inmiddels niet alleen voor mezelf maar ook voor vriendinnen.”
“Eerst 1 pack gekocht om te proberen en iedereen hier was er meteen enthousiast over en wilde meer”
“Deze combinatie is het voor mij persoonlijk niet. Hij is te zuur en waar ik juist wat meer frisheid had verwacht.”