“Het is echt heel erg lekker jammer dat de prijs zo hoog is”
“Top favoriet, zit altijd bij onze bestelling.”
“De ice thea is mijn favoriet
Lemon,perzik en braambes”
“Lekkere smaak maar de levering duurde 3 weken. Dit vind ik te lang!”
“Heel lekker van smaak, ben grootste fan van de ICE PEACH. Kan er wel liters van drinken!”
“Heerlijke smaken en natuurlijk”