“Wat ben ik blij met het triopack.
Deze smaak is heerlijk.
Een goed alternatief voor een dorstlesser, met een touch of monito. I love it”
“Deze is heerlijk verfrissend. Zeker met ijsklontjes in het water. Met bruiswater vind ik deze smaak nog extra lekker.”
“Deze moet blijven, echt heel lekker!!!”
“erg lekker, doe het zelf op 1 liter.”
“1 van onze nieuwe favorieten. Eentje geproefd en meteen 9 dozen bijbesteld! Net een echte mocktail!”
“Goede prijs kwaliteit zeer lekkere mojito smaak”