“Voldoen aan mijn verwachtingen”
“De smaken zijn erg vlak en soms onherkenbaar, uitzondering cola-smaak”
“Kan het niet beoordelen want dit is nu sinds 7-5 onderweg en nog steeds niet binnen
Slechte zaak”
“De cola is top. de andere iets minder.”
“Heerlijke frisse smaken”