“Heel blij mee! Zeker een van m’n favoriete smaakjes.”
“Erg lekkere drank. Veel gezonder als orginele icetea maar net zo lekker. Een echte aanrader!!”
“Heerlijke smaak, verveelt niet”
“Voor mijn de beste ice tea die er is”
“Heel lekker, in drink hier meer water door.”