“Lekker, ook tijdens het sporten”
“Hele lekkere smaken van de energie gebruik nu geen red bull meer elke ochtend”
“Ik vind alle boost-smaken lekker en een fijne manier om toch (gezond) caffeïne te drinken.”
“De cherry en de mango boost vielen in de smaak. Daarom gekozen om de hele set te kopen. Tot nu toe tevreden over de turbo boost.”
“Deze 4 vind ik zo lekker! Vooral de cherry is super lekker Lekker zoet!”
“elke dag een boost is zo heerlijk”