“Fijn om een voorraad te hebben van verschillende smaken.
Na/bij inspanning heerlijk om je electrolyten snel en makkelijk weer op peil te brengen.
Ook fijn als je ziek bent met koorts; drinkt makkelijk, voorkomt uitdrogen en vult ook een aantal Vitamines aan”