“Ik was al fan van Waterdrop, maar deze smaak heeft me echt verrast. Absoluut verrukkelijk! Heerlijk fris, goed van smaak en precies wat ik zoek om meer water te drinken. Wat mij betreft één van de beste varianten die ze tot nu toe hebben uitgebracht.”
“Op zich een leuke actie. Ik heb pas 1 klontje geprobeerd. En dat is de sinasappel, deze viel tegen. Een fles van 1,5l gebruikt, maar de smaak kon mij niet bekoren. De andere moet ik nog proberen. Ook vond ik verzenden van het product veel te lang, dit duurde weken, eigenlijk onacceptabel. Op dit moment denk ik; 1e keer, tevens laatste keer.”