“De nieuwe recharge smaken zijn een ENORME verbetering ten opzichte van de oude.
De oude smaken echt vreselijk, die drink je alleen als het MOET (na het sporten-neus dicht en snel opdrinken), maar de nieuwe zijn daadwerkelijk lekker, wat ze ook geschikt maakt voor tijdens (hete) vakanties en in het vliegtuig.”