“Ik vind echt niet om te drinken zonde van mijn geld.”
“Verfrissend tijdens/na een intensieve workout. Fijne smaken.”
“Voor elk lid vd Fam een smaak !”
“Heb ze vooral voor de kleinkinderen (tieners) besteld, maar vind ze zelf super lekker. De tiener ook natuurlijk”