“Ik ben altijd al slecht geweest in voldoende water drinken op een dag. Een collega raadde me waterdrop aan en gaf me wat smaakjes om te proberen. Hierna was ik overtuigd! Ik heb het zelf aangeschaft en meteen een thermo fles erbij gekocht aangezien ik koud water het allerlekkerst vind. Tot nu toe gaat het met heel goed af! Ik drink nu in ieder geval twee flessen leeg. Ik heb inmiddels al 10 verschillende smaakjes geprobeerd en vind ze bijna allemaal heerlijk! De fles is enorm fijn, water blijft goed koud en hij is goed te dragen. Ik raad het iedereen aan die moeite heeft met genoeg water drinken.”
“Super handig, met de wisselbare drinktop. Heel gemakkelijk te reinigen doordat die verwijderd kan worden en er dus een grotere opening is. Ideaal ook voor ijsblokjes...
Overal mee naartoe te nemen dankzij de draaglus”