“Echt een superfijne fles, drinken blijft lang fris omdat het een thermo-fles is. Door het rietje drink ik gemakkelijk de hele dag door. Heel blij met deze grote drinkbus die op mijn werk standaard naast me staat! Alle onderdelen zijn ook makkelijk uit elkaar te halen om ze af te spoelen/wassen.”