Rodney M
I purchased a ring that was to big and flashy so I returned it on the 11th of June, not know that I had to go through 3 different companies for a refund and every time I call them I get no response, in the meantime, I’m paying on the product that I returned almost a month ago, so no I’m not happy with Frost NYC right now
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Rodney,

We do apologize you were not happy with our service, we see here that you have already been refunded for your return on July 10th. If you have any further questions or concerns feel free to contact us at 888-485-1061.

Thank you,
Sales Manager
Posted 3 months ago
Frost Nyc is rated 4.47 based on 1,369 reviews

Start Your Free Trial Today

Send 400 review invitations for FREE!

Activate Your Account

Book your activation call by clicking the button below. Or call us now on +1 213-325-5109 . Book a Call

Alice, Customer Support

Start Your Free Trial