Kenny M
Customer service is terrible.
1 Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Kenny,

We do apologize you were not happy with our service . After looking further into your order we see that FedEx attempted to deliver your order 3 times and you were not available. As you were not available the item was sent back to us. Your order was already refunded. If you have any questions or concerns feel free to contact us at 888-485-1061.

Thanks,
Sales Manager
Posted 2 months ago
Frost Nyc is rated 4.46 based on 1,455 reviews

Start Your Free Trial Today

Send 400 review invitations for FREE!

Activate Your Account

Book your activation call by clicking the button below. Or call us now on +1 213-325-5109 . Book a Call

Alice, Customer Support

Start Your Free Trial